Monday, 11 November 2013

RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013)

  RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013)
Mata pelajaran
Sejarah
Tarikh / Hari
7/10/2013 (Isnin)
Kelas
4K6
Masa
9.45-10.55 am
Bil. Pelajar
 40  Orang
Tajuk
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
Hasil Pembelajaran


KERTAS : PENDIDIKAN MORAL  (1225/1)
MASA: 10.10 – 12.40


KERTAS : PENDIDIKAN ISLAM 1 (1223/1)
MASA : 10.40 – 12.40












Mata pelajaran
Sejarah
Tarikh / Hari
7/10/2013 (Isnin)
Kelas
4 MPV
Masa
10.55 -12.05 pm
Bil. Pelajar
 24  Orang
Tajuk
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
Hasil Pembelajaran


KERTAS : PENDIDIKAN MORAL  (1225/1)
MASA: 10.10 – 12.40


KERTAS : PENDIDIKAN ISLAM 1 (1223/1)
MASA : 10.40 – 12.40








   RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013)
Mata pelajaran
Sejarah
Tarikh / Hari
8/10/2013 (Selasa)
Kelas
4K6
Masa
7.05-8.15 am
Bil. Pelajar
40 Orang
Tajuk
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013


Hasil Pembelajaran

KERTAS : PENDIDIKAN JASMANI DAN KESIHATAN
MASA : 7.05 – 8.05 AM




Mata Pelajaran
Pendidikan Moral
Tarikh / Hari
8/10/2013 (Selasa)
Kelas / Masa
4K10/ 8.15 - 9.25 am
Tajuk
  PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013

Objektif














KERTAS : SAINS 1 (1511/1)
MASA : 8.10- 9.25 AM
















Mata pelajaran
Sejarah
Tarikh / Hari
8/10/2013 (Selasa)
Kelas
4 MPV
Masa
10.55 - 11.30 am
Bil. Pelajar
 24 Orang
Tajuk
   PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013

Hasil Pembelajaran

KERTAS : SAINS  2 (1511/2)
MASA : 10.10 – 12.40 PM



             RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013 )
Mata pelajaran
Sejarah 
Tarikh / Hari
9/10/2013 (Rabu)
Kelas
4S2
Masa
10.55-11.30 am
Bil. Pelajar
   29 Orang
Tajuk
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
Hasil Pembelajaran

KERTAS : MATEMATIK TAMBAHAN 2 (3472/2)
MASA : 10.10- 12.40 PM




RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013)
Mata pelajaran
Sejarah 
Tarikh / Hari
10/10/2013 (Khamis)
Kelas
5S2
Masa
7.05-8.15 am
Bil. Pelajar
   29 Orang
Tajuk
LATIHAN ULANGKAJI 

Hasil Pembelajaran
Di akhir pembelajaran pelajar diharap dapat:
  1. Membuat latihan ulangkaji bagi topik-topik penting
Kaedah / Aktiviti
●Perbincangan
●Soal jawab
●Penerangan

Bahan Bantu Mengajar (BBM)
Nota edaran
Latihan ulangkaji dan skema jawapan
KBKK
Membuat huraian
Nilai / Unsur Tingkahlaku Patriotisme
Berusaha gigih untuk mencapai kejayaan
Istilah / Konsep
Tamadun, undang-undang Tanah British, Gerakan Islah,  Dasar pembangunan negara
Refleksi
Proses pengajaran dan pembelajaran hari ini berjalan lancar dan lebih kepada perbincangan latihan ulangkaji.



Mata Pelajaran
Pendidikan Moral
Tarikh / Hari
10/10/2013 (Khamis)
Kelas / Masa
4K10/ 9.45-10.55 am
Tajuk
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
Refleksi









-          4K10 tidak terlibat dengan peperiksaan pada hari ini namun ulangkaji dibuat sebagai persediaan menghadapi peperiksaan seterusnya.








Mata pelajaran
Sejarah
Tarikh / Hari
10/10/2013 (Khamis)
Kelas
4K6
Masa
10.55 – 11.30 am
Bil. Pelajar
   40 Orang
Tajuk
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
Refleksi
-          4K6 tidak terlibat dengan peperiksaan pada hari ini namun ulangkaji dibuat sebagai persediaan menghadapi peperiksaan seterusnya.






             RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013 )
Mata pelajaran
Sejarah 
Tarikh / Hari
11/10/2013 (Jumaat)
Kelas
4S2
Masa
8.15 – 9.25 am
Bil. Pelajar
  29  Orang
Tajuk

PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
Hasil Pembelajaran

KERTAS : KIMIA 3 (4541/3)
MASA : 7.20 – 8.50 AM












Mata pelajaran
Sejarah 
Tarikh / Hari
11/10/2013 (Jumaat)
Kelas
5K8
Masa
9.45-10.55 am
Bil. Pelajar
   40 Orang
Tajuk
Latihan Ulangkaji
Hasil Pembelajaran
Di akhir pembelajaran pelajar diharap dapat:
1.       Membuat latihan ulangkaji bagi topik-topik penting
Kaedah / Aktiviti
●Perbincangan
●Soal jawab
●Penerangan

Bahan Bantu Mengajar (BBM)
Nota edaran  
Latihan ulangkaji dan skema jawapan
KBKK
Membuat huraian
Nilai / Unsur Tingkahlaku Patriotisme
Berusaha gigih untuk mencapai kejayaan
Istilah / Konsep
Tamadun, undang-undang Tanah British, Gerakan Islah,  Dasar pembangunan negara
Refleksi
Proses pengajaran dan pembelajaran hari ini berjalan lancar dan lebih kepada perbincangan latihan ulangkaji.



No comments:

Post a Comment