RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013)
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
7/10/2013 (Isnin)
|
Kelas
|
4K6
|
Masa
|
9.45-10.55 am
|
Bil. Pelajar
|
40 Orang
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
|
Hasil Pembelajaran
|
KERTAS : PENDIDIKAN MORAL (1225/1)
MASA: 10.10 – 12.40
KERTAS : PENDIDIKAN ISLAM 1
(1223/1)
MASA : 10.40 – 12.40
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
7/10/2013
(Isnin)
|
Kelas
|
4 MPV
|
Masa
|
10.55
-12.05 pm
|
Bil. Pelajar
|
24 Orang
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4
2013
|
Hasil Pembelajaran
|
KERTAS : PENDIDIKAN MORAL (1225/1)
MASA: 10.10 – 12.40
KERTAS : PENDIDIKAN ISLAM 1
(1223/1)
MASA : 10.40 – 12.40
|
RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013)
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
8/10/2013 (Selasa)
|
Kelas
|
4K6
|
Masa
|
7.05-8.15 am
|
Bil. Pelajar
|
40 Orang
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
|
Hasil Pembelajaran
|
KERTAS : PENDIDIKAN
JASMANI DAN KESIHATAN
MASA : 7.05 – 8.05 AM
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Moral
|
Tarikh / Hari
|
8/10/2013
(Selasa)
|
Kelas / Masa
|
4K10/
8.15 - 9.25 am
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN
AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
|
Objektif
|
KERTAS : SAINS 1 (1511/1)
MASA : 8.10- 9.25 AM
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
8/10/2013
(Selasa)
|
Kelas
|
4 MPV
|
Masa
|
10.55 -
11.30 am
|
Bil. Pelajar
|
24 Orang
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
|
Hasil Pembelajaran
|
KERTAS : SAINS 2 (1511/2)
MASA : 10.10 –
12.40 PM
|
RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013 )
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
9/10/2013 (Rabu)
|
Kelas
|
4S2
|
Masa
|
10.55-11.30 am
|
Bil. Pelajar
|
29 Orang
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
|
Hasil Pembelajaran
|
KERTAS : MATEMATIK TAMBAHAN 2 (3472/2)
MASA : 10.10- 12.40 PM
|
RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013)
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
10/10/2013 (Khamis)
|
Kelas
|
5S2
|
Masa
|
7.05-8.15 am
|
Bil. Pelajar
|
29 Orang
|
Tajuk
|
LATIHAN ULANGKAJI
|
Hasil Pembelajaran
|
Di akhir pembelajaran
pelajar diharap dapat:
|
Kaedah / Aktiviti
|
●Perbincangan
●Soal jawab
●Penerangan
|
Bahan Bantu Mengajar (BBM)
|
Nota edaran
Latihan ulangkaji dan skema
jawapan
|
KBKK
|
Membuat huraian
|
Nilai / Unsur Tingkahlaku
Patriotisme
|
Berusaha gigih untuk
mencapai kejayaan
|
Istilah / Konsep
|
Tamadun, undang-undang Tanah
British, Gerakan Islah, Dasar
pembangunan negara
|
Refleksi
|
Proses pengajaran dan
pembelajaran hari ini berjalan lancar dan lebih kepada perbincangan latihan
ulangkaji.
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Moral
|
Tarikh / Hari
|
10/10/2013
(Khamis)
|
Kelas / Masa
|
4K10/
9.45-10.55 am
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN
AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
|
Refleksi
|
-
4K10 tidak
terlibat dengan peperiksaan pada hari ini namun ulangkaji dibuat sebagai persediaan
menghadapi peperiksaan seterusnya.
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
10/10/2013 (Khamis)
|
Kelas
|
4K6
|
Masa
|
10.55 – 11.30 am
|
Bil. Pelajar
|
40 Orang
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN
AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
|
Refleksi
|
-
4K6 tidak terlibat
dengan peperiksaan pada hari ini namun ulangkaji dibuat sebagai persediaan
menghadapi peperiksaan seterusnya.
|
RPH MINGGU 41 (7-11/10/2013 )
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
11/10/2013 (Jumaat)
|
Kelas
|
4S2
|
Masa
|
8.15 – 9.25 am
|
Bil. Pelajar
|
29 Orang
|
Tajuk
|
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013
|
Hasil Pembelajaran
|
KERTAS : KIMIA 3 (4541/3)
MASA : 7.20 – 8.50 AM
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh / Hari
|
11/10/2013 (Jumaat)
|
Kelas
|
5K8
|
Masa
|
9.45-10.55 am
|
Bil. Pelajar
|
40 Orang
|
Tajuk
|
Latihan Ulangkaji
|
Hasil Pembelajaran
|
Di akhir pembelajaran
pelajar diharap dapat:
1.
Membuat latihan ulangkaji bagi topik-topik
penting
|
Kaedah / Aktiviti
|
●Perbincangan
●Soal jawab
●Penerangan
|
Bahan Bantu Mengajar (BBM)
|
Nota edaran
Latihan ulangkaji dan skema
jawapan
|
KBKK
|
Membuat huraian
|
Nilai / Unsur Tingkahlaku Patriotisme
|
Berusaha gigih untuk
mencapai kejayaan
|
Istilah / Konsep
|
Tamadun, undang-undang Tanah
British, Gerakan Islah, Dasar
pembangunan negara
|
Refleksi
|
Proses pengajaran dan
pembelajaran hari ini berjalan lancar dan lebih kepada perbincangan latihan
ulangkaji.
|
No comments:
Post a Comment